• انرژی سیوینگانرژی ترمز و احیای آن (ریجنریتیو) با اینورتر AC بخش دوم

    انرژی ترمز و احیای آن (ریجنریتیو) با اینورتر AC بخش دوم

    آیا یونیت های ریجنریتیو وانواع روش های ریجنریتیو را میشناسید؟ درایوهای اسپیندل، سانتریفیوژهای شکر، بالابرها، جرثقیلها، آسانسورها ، و سکوهای آزمون دینامومتر گشتاور می توانند از طریق استفاده از یونیت های ریجنریتیو (احیا کننده)، در انرژی حاصل از کار و استوپ دستگاه‌ها انرژی سیوینگ ویژه ای ایجاد نمایند، کاهش سرعت با بار اینرسی بالا و تعمیرات اساسی گشتاور صرفه‌جویی کنند و جایگزین بسیار خوبی است برای مقاومت ترمز. در کاربرد های فوق،سالانه با ذخیره‌ی 54% از انرژی تست شده است و نتیجه گرفته شده است.

    بیشتر بخوانید »
  • آموزشیشیوه‌ های هوشمندانه کاهش اثر هارمونیک‌ ها

    شیوه‌ های هوشمندانه کاهش اثر هارمونیک‌ ها

    اثر هارمونیک‌ها // به طور معمول، برای جلوگیری یا به حداقل رساندن اثر هارمونیک‌ ها، سه روش وجود دارد. روش چهارمی نیز وجود دارد که در شرایط خاصی استفاده می شود: کاهش جریان‌های هارمونیک تولید شده بهبود تاسیسات فیلترینگ نمونه ویژه –مدارشکن

    بیشتر بخوانید »
  • آموزشی

    مقایسه اجمالی سافت استارتر و اینورتر

    سافت استارتر همانطور که انتظار دارید سافت استارتر دستگاهی است که شروع نرم یک موتور را تضمین می کند. یک سافت استارتر در روش های استارت دارای ویژگی های مختلف است. در مدار اصلی تریستورهایی دارد، و ولتاژ موتور با یک برد مدار چاپی تنظیم می شود. واقعیت استفاده از سافت استارتر این است که وقتی ولتاژ موتور در زمان شروع پایین است، جریان شروع و گشتاور شروع نیز کم است.

    بیشتر بخوانید »
  • آموزشیمزیت و مضرات بالقوه اینورتر

    اینورتر فرکانس متغیر + مزیت و مضرات بالقوه variable frequency inverter

    اینورتر های فرکانس متغیر (VFD) درایوهای سرعت متغیر چندین مزیت دارند، برخی از آنها جهت برشمرده شدن آسان هستند و برخی دیگر ناملموس تر می باشند، ولی چندین ضرر بالقوه هم وجود دارد که باید اجتناب شوند. مزایایی که ما از اینورتر ها (VFD) بدست می آوریم

    بیشتر بخوانید »
  • الکترو موتور

    5 عاملی که راندمان موتور را کاهش می دهد و راه چاره آن درالکترومارکت

    راندمان موتور در مقابل اتلاف انرژی باید تاکید شود که موتور الکتریکی استاندارد در حال حاضر یک دستگاه بسیار کارآمد با راندمان بیش از 80 درصد در اکثر محدوده های کاری است که در بارگذاری کامل تا بیش از 90% افزایش می یابد.با اینحال، بدلیل مصرف اترژی بالا و تعداد بسیار زیادی از واحدهای نصب شده،تنها افزایش کمی در راندمان موتور می تواند تأثیر عمده ای بر هزینه ها بگذارد.

    بیشتر بخوانید »
  • الکترو موتورAspects of energy efficiency in electric motors in electromarket

    جنبه های بهره وری انرژی در موتورهای الکتریکی

    بهره وری از تمام ظرفیت موتورهای الکتریکی (موتور القایی) سه فاز قفس سنجابی درصد قابل توجهی از بار الکتریکی در ایران را شامل می شود. طراحی، اجرا، و تعمیر و نگهداری این دستگاه ها در برخی از مقالات منتشر شده به خوبی شرح داده شده است. این مقاله فنی بر جنبه های بهره وری انرژی آنها تمرکز می کند.

    بیشتر بخوانید »
  • آموزشی

    انتخاب موتورهای القایی برای کاربردهای صنعتی (بخش سوم)

    ادامه قسمت اول: انتخاب موتورهای القایی برای کاربردهای صنعتی (قسمت 2) ملاحظات طراحی (ادامه) کلاس های مختلف روتور کلاس های مختلف روتور، یعنی KL7، KL10، KL13، KL16، KLP، و غیره، برای برآورده ساختن الزامات گشتاور کاربردی در تجهیزات محرکه، برای موتورها در دسترس هستند. کلاس های روتور، در برابر آنچه کوانتومی گشتاور بار نشان می دهد، به سادگی قابلیت راه اندازی خواهد داشت.

    بیشتر بخوانید »
  • آموزشیمیگر

    تست مقاومت عایق به وسیله میگر

    آیا مقاومت عایق خوب است؟ همانگونه که می‌دانید، عایق خوب از مقامت بالا و عایق ضعیف از مقاومت نسبتاً ضعیفی برخوردار است. مقدار مقاومت واقعی بسته به عواملی نظیر درجه حرارت یا رطوبت مواد عایق می‌تواند بالاتر یا پایین‌تر باشد (مقاومت با درجه حرارت یا رطوبت کاهش می‌یابد).

    بیشتر بخوانید »
دکمه بازگشت به بالا
Open chat
چطور می تونم کمکتون کنم ؟
چطور می تونم کمکتون کنم ؟